Blog

Wszystko o marketingu samochodowym

  • test

    etst

    Czytaj więcej
  • test

    dddd

    Czytaj więcej
  • test tt

    ttttt

    Czytaj więcej
  • regulamin ml

    REGULAMIN UCZESTNICTWA W AKADEMII LIDERÓW BIZNESU MoneyLeaders.pl  Z dnia 12.03.2018r   I Postanowienia ogólne Niniejszy regulamin określa warunki i zasady uczestnictwa Partnerów akademii liderów biznesu MoneyLeaders.pl, zwanej dalej MoneyLeaders. Programy Partnerskie (Landinga Pages) są organizowane przez MoneyLeaders...

    Czytaj więcej
  • ml news

    Ile uzyskasz DasCoinów z danej licencji ? Dzięki temu kalkulatorowi sprawnie możesz to policzyć: Kalkulator DasCoin - MoneyForum Dodatkowo filmik z instrukcją obsługi: Instrukcja obsługi Kalkulatora DasCoin - MoneyForum "Kryptowaluta to pieniądz, który uzyskał totalną wolność" - Anna Hejka https://moneyforum.pl/showthread.php?tid=46 Cześć...

    Czytaj więcej
  • Isignia

     

    Czytaj więcej
  • Klient mobilny - co o nim wiedzieć?

    Telefony komórkowe znalazły swoje miejsce w naszym życiu na stałe, zmieniając nasze codzienne nawyki, sposób komunikowania się, a nawet proces zakupu samochodu. Dealerzy zwracający uwagę na najnowsze trendy, starają się okiełznać rewolucję mobilną. Tworzy ona nowe możliwości marketingu. Chciałbym podzielić się trzema trendami na rynku mobilnym, które warto...

    Czytaj więcej
  • Trzy sposoby na młodego klienta

    Młodzi ludzie nie jeżdżą inaczej, ale inaczej kupują. I warto to wykorzystać. Eksperyment przeprowadzony w Stanach Zjednoczonych pokazuje, że pokolenie osób urodzonych w latach 80. jest bardziej zainteresowane samochodami niż ich starsi koledzy czy rodzice. 76% tych osób wybrałoby dzień bez mediów społecznościowych, a 72% tydzień bez sms-owania, niż ten sam...

    Czytaj więcej
  • Jak łatwo rozwiązać 5 głównych problemów marketingowych w internecie?

    Niepowodzenie wielu kampanii marketingowych tkwi u podłoża problemu - słabo rozwiniętego projektu strony internetowej. Jeśli ze swojego doświadczenia wiesz, że spotkałeś się z przedstawionymi poniżej problemami, zręczne czynności internetowe mogą być właśnie tym, czego potrzebujesz. PROBLEM 1: Słaby ranking wyszukiwania Jeśli konsekwetnie używasz unikalnych słów...

    Czytaj więcej
  • Jak ważne są aktualizacje na stronie oraz w mediach społecznościowych?

    Badania zachowania klientów branży motoryzacyjnej w Internecie dostarczają przydatnych wskazówek dla dealerów. Dodawaj aktualności na początku tygodnia. Zachowanie klientów dowodzi, że zaczynają oni proces poszukiwania informacji o ofercie samochodów na początku tygodnia, tak aby dobrze przygotować się do zakupu w salonie w weekend. Średnio 30%...

    Czytaj więcej
  • Szablon stron dla Renault i Dacia w systemie DLADEALERA

    Odpowiadając na zapotrzebowanie branży motoryzacyjnej, w szczególności marek Renault i Dacia, zdecydowaliśmy się na stworzenie szablonów stron internetowych w oparciu o system DLADEALERA gotowych do wdrożenia w życie firmy. Stworzony szablon obejmuje wszystkie elementy niezbędne do prowadzenia salonu samochodowego na miarę XXI wieku: stronę główną z...

    Czytaj więcej
  • Dlaczego warto mieć stronę mobilną i jak to zrobić?

    W zeszłym miesiącu Google ogłosił zmiany w swoim algorytmie wyszukiwania, odpowiadając na rosnące zjawisko mobilnego dostępu do Internetu: "Ta zmiana będzie dotyczyć wyszukiwań mobilnych we wszystkich językach na świecie i będzie miała instotny wpływ na nasze wyniki wyszukiwania". Zmiany pozytywnie wpłyną na strony przyjazne urządzeniom mobilnym podnosząc ich rankingi SERP (search...

    Czytaj więcej
  • Instalacja stron w systemie DLADEALERA dla salonów Ferrari w Polsce

    Wdrożyliśmy strony internetowe dla salonów Ferrari wraz z panelem zarządzania ofertami pojazdów używanych tej marki. Strony Ferrari są zaprojektowane tak, by zaangażować użytkowników, a tym samym stworzyć mimowolny kontakt klienta z salonem, co z kolei przekłada się na okazje sprzedaży. Nowe rozwiązania technologiczne wraz z pełnym dopasowaniem do najnowszych...

    Czytaj więcej
  • Co to jest Landing Page, i jak pomaga w sprzedaży pojazdów?

    Najczęściej użytkownicy trafiają na nią po kliknięciu w banner , mailing , link sponsorowany lub inny link reklamowy. Landing page jest logicznym rozszerzeniem treści znajdującej się w reklamie. Głównym celem landing page jest konwersja (tak jak każdej kampanii marketingowej). Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez...

    Czytaj więcej
  • Ford Mustang - pól miliona konfiguracji przez Internet

    Na wskroś amerykański Ford Mustang wchodzi do sprzedaży w Europie, a wirtualny konfigurator auta przeżywa istne oblężenie. W pierwszym miesiącu działania strony z konfiguratorem swoją wersję wybrało ponad pół miliona Europejczyków. „Swoją drogą okazało się, że kręcenie nosem na jednostkę 2.3 EcoBoost było udawane, gdyż większość konfiguracji miała właśnie...

    Czytaj więcej