Dealer Total Marketing (DTM)

Narzędzia do pozyskiwania klientów z Internetu wykorzystujące połączenie najbardziej efektywnych technik

Główne cechy

  • Kampanie Google Adwords, optymalizacja pod kątem marketingu samochodowego.
  • Kampanie w sieciach reklamowych lub na wybranej lokalizacji, optymalizacja pod kątem marketingu samochodowego.
  • Reklama na urządzenia mobilne.
  • Reklama w wynikach wyszukiwań.
  • Automatyczne zamówienia kreacji reklamowych (banerów) do kampanii.
  • Mailingi.
  • Raporty z kampanii oraz automatyczna faktura przy każdym zamówieniu.
  • Tworzenie i obsługa landing page.
  • Remarketing.
  • Zapisywanie okazji sprzedaży pochodzacych z formularzy oraz landing page.
  • Statystyki.
  • Reallizacja kuponów rabatowych.
  • Interfejs API do integracji z DMS dealera.

Zamówienia kampanii

System kampanii reklamowych pozwala na realizacje reklamy od najprostszego zamówienia banerów po zaawansowane kampanie prowadzone przez naszych specjalistów w pełnym zakresie (np. kampanie Google adwords, Facebook). Nasi specjaliści od marketingu są w stałym kontakcie z dealerem proponując atrakcyjne formy reklamowe, a po zamówieniu zapewniają pełną realizacje. Kampanie kończą się dostępnym w panelu raportem.

Formularze

Każda strona zbudowana w systemie Dladealera ma w pełni działający system formularzy połączony z bazą klientów oraz okazjami sprzedaży. Dodatkowo powiadomienia o formularzach mogą zostać przesyłane na emaile wytyczonych osób.

Landing Page

Pakiet DTM daje nam możliwość tworzenia samemu stron docelowych dla kampanii marketingowych tzw landing page. Jest to zwykle pojedyncza strona promująca dany produkt lub usługę, na którą trafia klient po kliknięciu w link reklamowy. Klient może pochodzić z różnych źródeł, np. mailing czy reklama google adwords. W naszym systemie każdy landing page może mieć kilka adresów co pozwana na dokładne śledzenie skąd przyszedł klient. Co więcej, za pomocą systemu zamówień, mamy możliwość zamówienia strony docelowej zaprojektowanej przez naszych specjalistów. Można wtedy dołożyć elementy takie jak formularz kontaktowy czy sonda. Tworząc strony docelowe sprawiamy, że środki wydane na kampanie w Internecie mogą być realnie przeliczane na konwersję (czyli zakup) reklamowanego produktu lub usługi.

Kupony rabatowe

64% kupujących wybiera produkt konkurencji ze względu na powiązaną korzyść rabatu lub bonusu. Pakiet DTM zawiera panel do generowania i obsługi kuponów rabatowych o określonej ważności. Kupony publikowane są na stronie dealera lub mogą być częścią Landing Page (czyt. wyżej). Każdy kupon zawiera unikalny kod, który przy realizacji wpisywany jest do systemu i oznaczany jako wykorzystany.

Okazje sprzedaży

Kluczem do wysokiej wydajności sprzedaży jest śledzenie jak największej ilości okazji sprzedaży generowanej przez klientów. Jeśli dodatkowo będziemy posiadać system w którym tworzona jest cała historia okazji sprzedaży, tworzymy stale rosnącą bazę potencjalnych klientów. Taki mechanizm oferuje nam pakiet DTM. Możemy tutaj śledzić klienta, od kontaktu przez formularz internetowy, po kontakt osobisty, telefoniczny lub email. Zapisujemy wtedy krok po kroku przebieg kontaktu, a mając dane klienta możemy zaoferować mu dogodne rozwiązanie i rozwiać jego wątpliwości zakupu.

Wszystkie okazje sprzedaży są dodatkowo stopniowane i posiadają tkzw. szansę sprzedażową. Na tej podstawie sprzedawcy mogą wybierać z listy osoby lub firmy z którymi warto się kontaktować w pierwszej kolejności.

Statystyki

Wszystkie moduły w pakiecie DTM posiadają wewnętrzne statystyki z których możemy generować raporty np. dot. zapisanych okazji sprzedaży, kompletnych sprzedaży (okazje sprzedaży można oznaczyć jako zakończoną), czy dodanych klientów.

Dodatkowo mamy możliwość wyciągania i podsumowania dowolnych danych z panelu Google Analitycs dopasowując je do potrzeb klienta np. czas spędzony na stronie, liczba odwiedzin z podziałem na źródła, geolokalizacja etc.

Interfejs API do integracji z DMS dealera

W pakiecie DTM udostępniamy interfejs API do komunikacji z wewnętrznym systemem dealera. W ten sposób można zintegrować informacje o klientach, którzy będą zsynchronizowani w obu systemach (tj. dodając klienta u nas jest on wpisywany do DMS i na odwrót).