Dealer Inventory (DI)
Zarządzanie ofertami pojazdów nowych i używanych w Internecie
- Automatyczny eksport na portale zewnętrzne (np. otomoto.pl, autotrader.pl, gratka.pl, mobile.eu)
- Centralna baza pojazdów z kilku placów.
- Centralna baza klientów.
- Historia transakcji klientów oraz jazd próbnych.
- Własne znaki wodne na zdjęciach.
- Szybkie wystawianie podobnych pojazdów.
- Statusy promocji i rezerwacji pojazdu.
- Połączenie ze stroną WWW, obsługa formularzy i zapytań o pojazd, filtrowanie ofert, drukowanie oferty.
- Automatyczne druki dokumentów skupu, przyjęcia w komis, jazd próbnych oraz umów sprzedaży.
- Wycena pojazdów oraz porównanie cen na otomoto.pl, autotrader.pl, gratka.pl oraz mobile.eu.
- Lista poszukiwanych pojazdów przez klientów.
- Ustawianie celów sprzedaży.
- API, pobieranie danych o pojazdach z systemu dealera
- Pełne statystyki i raporty
- Dostęp mobilny
Dealer ActiveSite (DAS)
Aktywne strony internetowe dla dealerów i grup dealerskich nastawione na pozyskanie okazji sprzedaży
- Strony traktowane jako narzędzie sprzedaży i wirtualny salon.
- Zaprojektowane by angażować użytkownika i stworzyć jak najwięcej okazji sprzedaży i kontaktów z klientami.
- Zbudowane ze standardami graficznymi marki lub identyfikacji graficznej dealera.
- Doskonałe do zarządzania kilkoma stronami salonów grupy dealerskiej w jednym miejscu.
- Integracja oferty pojazdów nowych i używanych.
- Wbudowane moduły SEO - optymalizacja pod wyszukiwarki.
- Projektowanie kampanii reklamowych.
- Pełna obsługa formularzy, kontakt, jazda próbna, serwis, rezerwacja pojazdów.
- Prosta aktualizacja pojazdów do jazd próbnych.
- System newsów.
- Kupony rabatowe.
- Pełne statystyki z możliwością personalizacji na życzenie.
- Możliwość integracji z DMS dealera.
- Proste zarządzanie kilkoma stronami grupy dealerskiej
- Automatyczna optymalizacja SEO pod wyszukiwarki
- Integracja z mediami społecznościowymi
- Strony mobilne
Dealer Total Marketing (DTM)
Narzędzia do pozyskiwania klientów z Internetu wykorzystujące połączenie najbardziej efektywnych technik
- Kampanie Google Adwords, optymalizacja pod kątem marketingu samochodowego.
- Kampanie w sieciach reklamowych lub na wybranej lokalizacji, optymalizacja pod kątem marketingu samochodowego.
- Reklama na urządzenia mobilne.
- Reklama w wynikach wyszukiwań.
- Automatyczne zamówienia kreacji reklamowych (banerów) do kampanii.
- Mailingi.
- Raporty z kampanii oraz automatyczna faktura przy każdym zamówieniu.
- Tworzenie i obsługa landing page.
- Remarketing.
- Zapisywanie okazji sprzedaży pochodzacych z formularzy oraz landing page.
- Statystyki.
- Reallizacja kuponów rabatowych.
- Interfejs API do integracji z DMS dealera.
- Wszystkie zamówienia w jednym miejscu
- Kontrola kosztu pozyskania pojedynczego klienta
- Zapisywanie okazji sprzedaży