Dealer Inventory (DI)

Zarządzanie ofertami pojazdów nowych i używanych w Internecie

  • Automatyczny eksport na portale zewnętrzne (np. otomoto.pl, autotrader.pl, gratka.pl, mobile.eu)
  • Centralna baza pojazdów z kilku placów.
  • Centralna baza klientów.
  • Historia transakcji klientów oraz jazd próbnych.
  • Własne znaki wodne na zdjęciach.
  • Szybkie wystawianie podobnych pojazdów.
  • Statusy promocji i rezerwacji pojazdu.
  • Połączenie ze stroną WWW, obsługa formularzy i zapytań o pojazd, filtrowanie ofert, drukowanie oferty.
  • Automatyczne druki dokumentów skupu, przyjęcia w komis, jazd próbnych oraz umów sprzedaży.
  • Wycena pojazdów oraz porównanie cen na otomoto.pl, autotrader.pl, gratka.pl oraz mobile.eu.
  • Lista poszukiwanych pojazdów przez klientów.
  • Ustawianie celów sprzedaży.
  • API, pobieranie danych o pojazdach z systemu dealera
  • Pełne statystyki i raporty
  • Dostęp mobilny

Dealer ActiveSite (DAS)

Aktywne strony internetowe dla dealerów i grup dealerskich nastawione na pozyskanie okazji sprzedaży

  • Strony traktowane jako narzędzie sprzedaży i wirtualny salon.
  • Zaprojektowane by angażować użytkownika i stworzyć jak najwięcej okazji sprzedaży i kontaktów z klientami.
  • Zbudowane ze standardami graficznymi marki lub identyfikacji graficznej dealera.
  • Doskonałe do zarządzania kilkoma stronami salonów grupy dealerskiej w jednym miejscu.
  • Integracja oferty pojazdów nowych i używanych.
  • Wbudowane moduły SEO - optymalizacja pod wyszukiwarki.
  • Projektowanie kampanii reklamowych.
  • Pełna obsługa formularzy, kontakt, jazda próbna, serwis, rezerwacja pojazdów.
  • Prosta aktualizacja pojazdów do jazd próbnych.
  • System newsów.
  • Kupony rabatowe.
  • Pełne statystyki z możliwością personalizacji na życzenie.
  • Możliwość integracji z DMS dealera.
  • Proste zarządzanie kilkoma stronami grupy dealerskiej
  • Automatyczna optymalizacja SEO pod wyszukiwarki
  • Integracja z mediami społecznościowymi
  • Strony mobilne

Dealer Total Marketing (DTM)

Narzędzia do pozyskiwania klientów z Internetu wykorzystujące połączenie najbardziej efektywnych technik

  • Kampanie Google Adwords, optymalizacja pod kątem marketingu samochodowego.
  • Kampanie w sieciach reklamowych lub na wybranej lokalizacji, optymalizacja pod kątem marketingu samochodowego.
  • Reklama na urządzenia mobilne.
  • Reklama w wynikach wyszukiwań.
  • Automatyczne zamówienia kreacji reklamowych (banerów) do kampanii.
  • Mailingi.
  • Raporty z kampanii oraz automatyczna faktura przy każdym zamówieniu.
  • Tworzenie i obsługa landing page.
  • Remarketing.
  • Zapisywanie okazji sprzedaży pochodzacych z formularzy oraz landing page.
  • Statystyki.
  • Reallizacja kuponów rabatowych.
  • Interfejs API do integracji z DMS dealera.
  • Wszystkie zamówienia w jednym miejscu
  • Kontrola kosztu pozyskania pojedynczego klienta
  • Zapisywanie okazji sprzedaży