Central Inventory (CI)

Narzędzia do prowadzenia niezależnego komisu.

Pakiet CI to kompleksowe narzędzie do prowadzenia komisu. Składa się na kilka modułów w tym magazyn pojazdów (inwentarza), modułu klientów, modułu faktur oraz statystyk. Pozwala to na zarządzanie komisem od A-Z od strony informatycznej. Prosta obsługa, minimalne koszty instalacji, dostępność z każdego urządzenia, sprawia że jest to wiodące rozwiązanie wśród usług SaaS dla komisów.

Główne cechy

  • Obsługa magazynu pojazdów
  • Druki dokumentów:
    • Umowy
    • Faktury
    • Dokument jazdy próbnej
    • Wydruki dla klientów
    • Kartki za szybę
    • Wydruki bieżącej listy pojazdów w formie dla klientów
  • Baza danych klientów.
  • Wyceny pojazdów, automatyczne porównanie cen na najpopularniejszych portalach z ogłoszeniami.
  • Zarządzanie poszukiwanymi ofertami.
  • Wpisywanie kosztów dla pojazdu.
  • Raporty sprzedaży.
  • Automatyczny export ogłoszeń na portale zewnętrzne - ogłoszenia zawsze aktualne.
  • Każdy pracownik działa pod swoim loginem – kontrola działań.
  • Szybkie duplikowanie ogłoszeń.
  • Szablon opisów do ofert.
  • Ustawianie promocji i rezerwacji do ogłoszenia.
  • Szczegółowe statystyki ogłoszeń i użytkowników.
  • Dołączanie mini-certyfikatów do ogłoszenia jako znak wodny np. GWARANCJA
  • Mini CRM – historia klientów ich transakcji i umów.
  • Pełna integracja z pakietem stron z ofertami (CS).
  • Przy pierwszej instalacji możliwość automatycznego wgrania pojazdów z listy otomoto.

Magazyn pojazdów - pełna kontrola komisu

Każdy pojazd przyjmowany do komisu jest wpisywany do wbudowanego magazynu (inwentarza) w którym trzymane są wszelkie dane o właścicielu, fakturach, jazdach próbnych, oraz kosztach związanych z pojazdem.

Dzięki modułowi wycen możemy automatycznie sprawdzić i porównać średnią cenę pojazdu np. na Otomoto.

Zarządzanie i eksport ogłoszeń na portale zewnętrzne, otomoto, autotrader, gratka itp.

Możemy w prosty sposób, automatycznie, exportować pojazdy na dostępne portale zewnętrzne (otomoto.pl, gratka.pl, autotrader.pl, mobile.eu). Każde dodane ogłoszenie wpisywane jest do kolejki eksportu a użytkownik może jednym kliknięciem wysłać je na wszystkie obsługiwane portale. Dodatkowo ogłoszenie możemy ustawić w stałą synchronizację, oznacza to że zmiany publikowane są automatycznie w każdym miejscu dla danej oferty, np. zmiana zdjęć czy status rezerwacji.

Statusy pojazdów i mini certyfikaty

Aby wyróżnić unikalne cechy pojazdu lub jego aktualny status (np. rezerwacji lub promocji) udostępniliśmy w naszym systemie możliwość dodawania znaków wodnych na zdjęcia. Możemy w ten sposób wyróżnić pojazd np. gwarancją lub oznaczeniem dobrego leasingu czy kredytu oraz poinformować klientów o statusie pojazdu, czy jest on w rezerwacji lub promocji.

Dodatkową funkcją znaków wodnych jest możliwość automatycznego umieszczania loga komisu lub całej dedykowanej ramki do wszystkich zdjęć z ogłoszeniu.

Wydruki

W systemie możemy automatycznie generować wydruki listy pojazdów, wydruk dla klienta, czy wydruki za szybę z parametrami pojazdu. Do wydruku za zzybę dołączony jest QR code z linkiem do oferty online.

Automatyczne wyróżnianie ogłoszeń z panelu

Korzystając z pakietów dealerskich na otomoto.pl, wielu dealerów zapomina że w ramach abonamentu posiadają szereg opcji wyróżniających ich ogłoszenia. W naszym panelu przygotowaliśmy opcję promocji bezpośrednio na liście ogłoszeń. Możemy prosto od nas wyróżniać ogłoszenia i podglądać aktualny stan pakietu Otomoto.

Poszukiwane oferty

Gdy klient pyta o pojazd którego nie ma w komisie możemy zapisać parametry poszukiwanej oferty prosto w naszym systemie. Pojazd wpada wtedy do bazy poszukiwanych pojazdów i jest kojarzony z klientem który go poszukiwał. Jeśli podobny pojazd pojawi się w inwentarzu wyświetlane jest przypomnienie, i możemy powiadomić klienta że mamy dla niego ofertę.

Zarządzanie klientami, wpisywanie okazji sprzedaży

Wbudowana baza klientów pozwala na śledzenie historii klienta, zaczynając od wstępnego zainteresowania pojazdem po jazdy próbne oraz zakupy w naszym komisie. W historii możemy podglądać np. wcześniejsze zakupy klienta lub pojazdy które oddał w komis. Kalendarz pozwala na planowanie wizyt klientów w komisie.

Statystyki, raporty i cele sprzedaży

Statystyki wewnetrzne w szczególnosci skupione sa na komisie gdzie istotna role odgrywa porównywanie wyników sprzedaży, wystawionych pojazdów, wydruków ofert i wielu innych czynników w miesiącu.

Wszystko po to by osiągnąć jak największą wydajność sprzedaży i określić pożądane cele. Dodatkowo można tez śledzić aktywność pojedynczych pracowników np. ilość wystawionych ogłoszeń, sprzedanych pojazdów czy dodanych klientów

Rozbudowa o stronę WWW

W prosty sposób możemy rozbudować panel o dodatkowe moduły min. moduł CS - czyli strona internetowa z własną ofertą online oraz dodatkowymi informacjami na temat komisu.