Co to jest Landing Page, i jak pomaga w sprzedaży pojazdów?
Dodano 22.03.2015
Najczęściej użytkownicy trafiają na nią po kliknięciu w banner, mailing, link sponsorowany lub inny link reklamowy. Landing page jest logicznym rozszerzeniem treści znajdującej się w reklamie. Głównym celem landing page jest konwersja (tak jak każdej kampanii marketingowej).
Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonego działania jak na przykład:
- rozpoczęcie procesu zakupu
- pozostawienie danych kontaktowych (przeważnie e-mail lub nr telefonu)
- rejestracja w serwisie
- powiadomienie innych użytkowników o akcji/ofercie zamieszczonej na landing page
- przekonanie się do marki – spędzenie odpowiedniej ilości czasu na stronie, obejrzenie filmów, przeczytanie broszurek
Wskaźnik procentowy konwersji osób odwiedzających jest zarazem wskaźnikiem skuteczności strony docelowej. W zależności od branży jakiej dotyczy kampania, waha się on w przedziale 2-3 procent. Oznacza to, że np. na 1000 osób, które odwiedziły landing page 20-30 dokonało jednej z wymienionych wyżej akcji.
Inne aktualności