Co to jest Landing Page, i jak pomaga w sprzedaży pojazdów?

Najczęściej użytkownicy trafiają na nią po kliknięciu w banner, mailing, link sponsorowany lub inny link reklamowy. Landing page jest logicznym rozszerzeniem treści znajdującej się w reklamie. Głównym celem landing page jest konwersja (tak jak każdej kampanii marketingowej).

Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonego działania jak na przykład:

  • rozpoczęcie procesu zakupu
  • pozostawienie danych kontaktowych (przeważnie e-mail lub nr telefonu)
  • rejestracja w serwisie
  • powiadomienie innych użytkowników o akcji/ofercie zamieszczonej na landing page
  • przekonanie się do marki – spędzenie odpowiedniej ilości czasu na stronie, obejrzenie filmów, przeczytanie broszurek

Wskaźnik procentowy konwersji osób odwiedzających jest zarazem wskaźnikiem skuteczności strony docelowej. W zależności od branży jakiej dotyczy kampania, waha się on w przedziale 2-3 procent. Oznacza to, że np. na 1000 osób, które odwiedziły landing page 20-30 dokonało jednej z wymienionych wyżej akcji.

Inne aktualności
test test test tt
Pokaż wszystkie aktualności