Instalacja stron w systemie DLADEALERA dla salonów Ferrari w Polsce

Wdrożyliśmy strony internetowe dla salonów Ferrari wraz z panelem zarządzania ofertami pojazdów używanych tej marki. Strony Ferrari są zaprojektowane tak, by zaangażować użytkowników, a tym samym stworzyć mimowolny kontakt klienta z salonem, co z kolei przekłada się na okazje sprzedaży. Nowe rozwiązania technologiczne wraz z pełnym dopasowaniem do najnowszych standardów graficznych marki tworzą spójny przekaz, podnosząc komfort użytkowników. Jest to niezmiernie ważne w dobie informacji docierającej do potencjalnego klienta z każdej strony. Wersja responsywna strony Ferrari na komórki i tablety wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, korzystających z urządzeń mobilnych w każdej wolnej chwili.

Panel zarządzania DLADEALERA umożliwia automatyczny eksport pojazdów Ferrari na portale zewnętrzne ze znakami wodnymi ‘Official Ferrari Dealer’ na zdjęciach. Zapewnia to wymierne efekty jak rozpoznawalność, dotarcie do klienta w krótszym czasie, a z czasem odwrócenie relacji, w której zamiast poszukiwać klienta, klient sam dociera do dealera.

Jesteśmy dumni z faktu, że to właśnie nam zaufała tak prestiżowa marka jaką jest Ferrari. Dołożyliśmy wszelkich starań, by przekładało się to na zadowolenie klientów Ferrari w Polsce.

Inne aktualności
test test test tt
Pokaż wszystkie aktualności