Jak ważne są aktualizacje na stronie oraz w mediach społecznościowych?

Badania zachowania klientów branży motoryzacyjnej w Internecie dostarczają przydatnych wskazówek dla dealerów.

  1. Dodawaj aktualności na początku tygodnia. Zachowanie klientów dowodzi, że zaczynają oni proces poszukiwania informacji o ofercie samochodów na początku tygodnia, tak aby dobrze przygotować się do zakupu w salonie w weekend. Średnio 30% wszystkich wyświetleń oferty online oraz 37% wszystkich leadów występuje w poniedziałek i wtorek. A więc ważne jest, aby informacje na temat oferty na stronie oraz w mediach społecznościowych były uaktualnione przed rozpoczęciem tygodnia pracy.
  2. Zainwestuj w media społecznościowe. Klienci, którzy odwiedzili stronę internetową dealera poprzez media społecznościowe takie jak Facebook, YouTube czy Twitter, spędzają na niej średnio 20% więcej czasu niż przeciętny odwiedzający. Sprawia to, że platformy społecznościowe stają się naprawdę ważne w dotarciu do zainteresowanych klientów i zwiększają szansę na pozytywny lead.
  3. Skoncentruj się na użytkownikach urządzeń mobilnych. 41% odwiedzin stron dealerów jest odwiedzinami z urzadzeń przenośnych. Dowodzi to, że potencjalni klienci coraz częściej używają smartfonów i tabletów, aby zorientować się przez Internet w ofercie sprzedaży, także samochodów. Co więcej badania dowodzą, że użytkownicy mobilni poświęcają z roku na rok więcej czasu na stronach dealerów.

Potencjalni klienci wymagają aktualizowanej na bieżąco informacji, do której chcą mieć dostęp w każdej chwili poprzez urządzenia mobilne lub media społecznościowe. Dealerzy, którzy udostępniają te informacje wcześnie, na urządzeniach mobilnych i poprzez media społecznościowe, zostają wynagrodzeni większym czasem spędzonym przez klienta na stronie, większą ilością leadów, a co za tym idzie, zwiększoną sprzedażą.

Inne aktualności
test test test tt
Pokaż wszystkie aktualności