Jak łatwo rozwiązać 5 głównych problemów marketingowych w internecie?

Niepowodzenie wielu kampanii marketingowych tkwi u podłoża problemu - słabo rozwiniętego projektu strony internetowej. Jeśli ze swojego doświadczenia wiesz, że spotkałeś się z przedstawionymi poniżej problemami, zręczne czynności internetowe mogą być właśnie tym, czego potrzebujesz.

PROBLEM 1: Słaby ranking wyszukiwania

  • Jeśli konsekwetnie używasz unikalnych słów kluczowych, jednak nie widzisz pożądanych rezultatów, problem może leżeć w architeturze strony.
  • Dobry web developer może zoptymalizować SEO (search engine optimization) poprzez zbudowanie strony na mocnych fundamentach technicznych i solidnych zasadach projektowania poprzez dobre sformatowanie kontentu, nastawione na indeksowanie w wyszukiwarkach.
  • Strona internetowa, dobrze i szybko wyświetlająca się na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, zapewni więcej wyświetleń, co sprawi, że poprawią się rankingi wyszkiwania. Zwiększony ruch na stronie sam w sobie jest pożądanym celem.

PROBLEM 2: Za rzadkie aktualności

  • Spójne treści, takie jak artykuły czy posty na blogu, zwiększają ruch na stronie i poprawiają wskaźnik konwersji klientów. Jednak bez zintegrowanego systemu zarządzania treścią (CMS), w którym łatwo obublikować informacje, bycie na bieżąco może okazać się za trudne.
  • Zbudowanie systemu zarządzania treścią jest zadaniem czasochłonnym, ale nizwykle użytecznym i efektywnym.
  • Za pomocą tego narzędzia, proces publikowania i aktualizowania zawartości na stronie, jest usprawniony, gdyż nie wymaga to od użytkownika żadnej znajomości programowania. Prosto przekłada się to na zaoszczędzony czas. A przecież - czas to pieniądz.

PROBLEM 3: Za mało danych od użytkowników

  • Pytanie użytkowników o adres e-mail podczas wpisywania danych do formularza kontaktowego jest prostym sposobem powiększenia listy mailingowej. Ale to za mało. Doświadczony web developer wie, jak zintegrować elementy takie jak wtyczki mediów społecznościowych, okna modalne czy różnego rodzaju formularze, aby nie zaburzały odbioru przez użytkownika.

PROBLEM 4: Niewystarczające Web Analytics

  • Wiedza jak dostosować strategie analityki do naszych celów biznesowych jest potrzebna by kompleksowo i precyzyjnie pozyskać dane dla marketingu.
  • Wstawienie kodu Google Analytics pozwala na pozyskanie informacji o konwersjach sprzedaży, efektywności reklamy banerowej, skuteczności kampanii e-mail, aktywności z portali społecznościowych oraz urządzeń mobilnych.

PROBLEM 5: Techniki marketingu nie na czasie

  • Specjaliści w dziedzinie web development są na bieżąco z nowinkami w dziedzinie marketingu internetowego, takimi jak nowe narzędzia social networkingu czy strategie angażowania użytkowników, a także najlepsze praktyki SEO. Specjalizacja w tej dziedzinie oznacza, że możemy bez wahania powierzyć nasz marketing w ich ręce.

A więc co z tego wynika?

Nadążanie za rozwojem technik internetowych może zaważyć o sukcesie lub porażce kampanii. Aby zmaksymalizować efekty marketingu, wdrażaj działania internetowe w swoją strategię od początku, a możesz być pewien, że to przełoży się na wymierny rezultat.

Inne aktualności
test test test tt
Pokaż wszystkie aktualności