Use case 2.K - Wdrożenie strony internetowej z pełną ofertą online
Zastosowanie produktu Central Site (CS)
Brak niezależnej oferty online na której można zamieszczać dodatkowe informacje na temat pojazdu np. na temat finansowania czy rabatów. Potrzeba wyróżniania pojazdów na stronie wraz z okazjami dnia. Brak dodatkowych informacji o komisie. Słaba promocja w internecie, niewykorzystane media społecznościowe, słaba pozycja w wynikach wyszukiwań. Brak wiedzy informatycznej jak zainstalować uruchomić stronę internetową.
Rozwiązanie:Klientowi zaproponowaliśmy pakiet stron dedykowanych do wyświetlania oferty komisu. Strona zainstalowała się automatycznie, a dopasowanie wyglądu i treści obsługiwane jest z intuicyjnego panelu. Oferta pojazdów została automatycznie połączona z istniejącą bazą pojazdów w magazynie obsługiwaną w ramach pakietu CI (Central Inventory).
Rezultat działania:Po zamówieniu pakietu CS, w panelu obsługi pojawiła się nowa zakładka “Strona internetowa” w której można intuicyjnie konfigurować treść strony. Klient otrzymał w pełni działającą stronę internetową połączoną ze swoją bazą pojazdów. Dodatkowo na głównej stronie ma możliwość wstawiać wyróżnione pojazdy prosto z panelu. Co raz więcej klientów trafia na oferty już nie tylko przez portale ogłószeniowe, ale także bezpośrednio na stronę komisu. Instalacja nie wymagała żadnej wiedzy informatycznej, a koszty obsługi i prowadzenia są minimalne.