Use case 2.K - Wdrożenie strony internetowej z pełną ofertą online

Zastosowanie produktu Central Site (CS)

Central Site (CS)

Problem:

Brak niezależnej oferty online na której można zamieszczać dodatkowe informacje na temat pojazdu np. na temat finansowania czy rabatów. Potrzeba wyróżniania pojazdów na stronie wraz z okazjami dnia. Brak dodatkowych informacji o komisie. Słaba promocja w internecie, niewykorzystane media społecznościowe, słaba pozycja w wynikach wyszukiwań. Brak wiedzy informatycznej jak zainstalować uruchomić stronę internetową.

Rozwiązanie:

Klientowi zaproponowaliśmy pakiet stron dedykowanych do wyświetlania oferty komisu. Strona zainstalowała się automatycznie, a dopasowanie wyglądu i treści obsługiwane jest z intuicyjnego panelu. Oferta pojazdów została automatycznie połączona z istniejącą bazą pojazdów w magazynie obsługiwaną w ramach pakietu CI (Central Inventory).

Rezultat działania:

Po zamówieniu pakietu CS, w panelu obsługi pojawiła się nowa zakładka “Strona internetowa” w której można intuicyjnie konfigurować treść strony. Klient otrzymał w pełni działającą stronę internetową połączoną ze swoją bazą pojazdów. Dodatkowo na głównej stronie ma możliwość wstawiać wyróżnione pojazdy prosto z panelu. Co raz więcej klientów trafia na oferty już nie tylko przez portale ogłószeniowe, ale także bezpośrednio na stronę komisu. Instalacja nie wymagała żadnej wiedzy informatycznej, a koszty obsługi i prowadzenia są minimalne.