Czy twoja oferta internetowa jest zawsze aktualna?

84%
8 na 10 użytkowników wchodzących na stronę dealera szuka najpierw oferty pojazdów dostępnych od ręki
2,5minuty
Średni czas jaki użytkownik poświęca na wyszukanie oferty. Tyle mamy czasu by jak najlepiej zaprezentować ofertę i zdobyć lead sprzedażowy.

Jak przełożyć wejście na stronę na zakup pojazdu?

Według raportu Capgemini Cars Online 2013 - 74% pytanych odpowiedziało, że jeśli nie będą usatysfakcjonowani czasem udzielenia odpowiedzi przez pierwszy punkt kontaktu, np. stronę producenta lub dealera, wówczas zrezygnują z jego usług, nie udając się w ogóle do salonu. Dodając fakt, że większość klientów poszukuje pojazdów dostępnych od ręki, wynika z tego, że aktualna i pełna oferta w Internecie jest już niezbędną częścią działu sprzedaży. Obecnie większość dealerów jest zależna wyłacznie od portali ogłoszeniowych zapominając, że oddają w ten sposób kluczową część pozyskiwania leadów sprzedażowych. Podstawową sprawą jest utworzenie dokładnej bazy pojazdów, które przeznaczone są do sprzedaży i pełna kontrola przy aktualizacji ogłoszeń w każdym miejscu. Pamiętajmy o tym, że prezentacja oferty w Internecie jest dla klienta równie ważna jak wizyta w salonie i musi spełnić rolę najlepszego sprzedawcy.

Czym jest system Dealer Inventory (DI)?

Jest to flagowy produkt z rodziny aplikacji Dladealera.pl. Nowoczesna aplikacja zbudowana przy ścisłej współpracy z osobami pracującymi w komisie. Umożliwia zarządzanie pojazdami używanymi jak i nowymi ze stocku. Łączy prostotę i przejrzystość działania z najnowszymi technologiami.

Dlaczego najlepsi dealerzy wybierają system DI?

  • Ułatwia i automatyzuje proces wystawiania ogłoszeń dla pojazdów.
  • Kontroluje synchronizację ogłoszeń we wszystkich dostępnych miejscach.
  • Daje możliwość w prosty sposób ustawiać promocje cenowe i statusy np. rezerwacja, sprzedaż.
  • Pozwala na tworzenie programów certyfikacji np. "zaufany dealer" dołączanych do pojazdu.
  • Monitoruje wszystkie potencjalne okazje sprzedaży (leady), od formularza lub telefonu po spotkania osobiste.

Technologia

  • Aplikacja korzysta z rozwiązania typu SaaS opartego na chmurze oznacza to, że można się do niej zalogować z każdego miejsca przez Internet.
  • Brak kosztów instalacji oraz obsługi serwerów u klienta - zawsze najnowsza wersja oprogramowania.
  • Wbudowany kreator pozwoli w kilku intuicyjnych krokach zainstalować i skonfigurować aplikację.
  • Integracja z systemami Dealera - udostępniamy interfejs API, przez który można synchronizować dane o pojazdach.

Bezpieczeństwo

  • Spełnione wymogi GIODO dot. przechowywania danych osobowych - baza danych podlega kontroli standardów i jest zgłoszona do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  • Szyfrowane połączenie do platformy - podobnie jak w bankach internetowych stosujemy szyfrowaną transmisje danych pomiędzy klientem a naszą platformą.
  • Stała opieka techniczna - nad działaniem platformy serwerów czuwa 24h/7 wykwalifikowany personel.
  • Kopie zapasowe - system tworzenia kopii zapasowych zapisuje kopię baz danych co pół godziny w niezależnej lokalizacji.

Dla kogo przeznaczony jest system DI

  • Dla Dealerów posiadających pojazdy do sprzedania od ręki.
  • Dla Dealerów chcących w profesjonalny sposób rozbudować dział pojazdów używanych.
  • Dla Grup dealerskich chcących zcentralizować ofertę pojazdów z kilku salonów.
  • Dla Central dealerskich chcących zbudować zbiorczą ofertę pojazdów dostępnych od ręki ze wszystkich salonów marki.

Zapytaj o produkt Dealer Inventory i otrzymaj rabat 40% na instalację