Use case

Przykłady zastosowań produktów Dladealera w praktyce

Use case 1

Produkt:

Dealer Inventory (DI)

Problem:

Usprawnić sprzedaż pojazdów używanych w grupie dealerskiej posiadającej kilka komisów w różnych lokalizacjach poprzez wprowadzenie centralnego zarządzania ofertami.

Rozwiązanie:

Wprowadzenie produktu DI (Dealer Inventory) dla każdego komisu grupy.

Rezultat działania:

Centralna baza pojazdów przeznaczonych do sprzedaży i promocji online w pełni rozwiązały problem. Wartością dodaną był moduł poszukiwanych ofert widocznych dla całej grupy.

Use case 2

Produkt:

Dealer ActiveSite (DAS)

Problem:

Rozwiązać problem zarządzania ośmioma stronami salonów, tak aby obsługa odbywała się w jednym miejscu, była przejrzysta i spójna. Dodatkowo każda strona powinna posiadać wbudowany komis pojazdów nowych i używanych wyświetlający odpowiednią dla lokalizacji listę pojazdów. Nad całością powinna być zbudowana strona grupy dealerskiej będąca centralnym zbiorem newsów oraz pojazdów ze wszystkich salonów. Całość stron powinna być zooptymalizowana dla wyników SEO oraz pod różne przeglądarki internetowe.

Rozwiązanie:

Wdrożenie produktu Active Sites czyli aktywnych stron dealerskich. Projekt szablonu dla grupy dealerskiej z uwzględnieniem uwag dealera. Szablony pojedynczych salonów zbudowane zgodnie z identyfikacją wizualną marki.

Rezultat działania:

Udane wdrożenie rozwiązania które spełnia wszystkie wymagania klienta łącznie z dodatkowymi opcjami, które zostały zaproponowane jako wartościowy dodatek np. wtyczki społecznościowe, integracja z LiveChat, system reklamowy, system zarządzania jazdami próbnymi.

Use case 3

Produkt:

Dealer Total Marketing (DTM)

Problem:

Usprawnić zamawianie i realizację kapani internetowych, zoptymalizować koszt pozyskania klienta z Internetu. Zbudować system kontroli pozyskiwania okazji sprzedaży.

Rozwiązanie:

Wdrożenie pakietu DTM wraz systemem zamówień kampanii. Optymalizacja kampanii Adwords oraz zwiększenie nakładów na pozycjonowanie kluczowych fraz w wyszukiwarkach. Wdrożenie systemu notowania okazji sprzedaży przypisywanych do potencjalnych klientów.

Rezultat działania:

Wraz z systemem zamówień wszystkie kampanie internetowe mogą być zamawiane i są gromadzone (np. na potrzeby raportów) w jednym centralnym miejscu. Kampanie zlecone w systemie zostały realizowane pod kątem marketingu samochodowego, a prowadzenia działania dodatkowej usługi SEO dało czołowe pozycje w wyszukiwarkach dla ustalonych fraz. Uruchomienie stron docelowych dla wybranych kampanii dało wymierne efekty oraz pozwoliło na przeliczenie wartości pozyskania pojedynczego klienta.